اوج توان قلم

ayeeeeeeeeeee ayeeeeeeeeee

علی و لیلی

اگه اهی میشنوی ز من         از این دل دیوونه ام      میخوام که در گیرم بشی          بهم بگی علی من

بهت بگم دوست دارم          بهم بگی دوست دارم            بگی بیا اغوشه من                 نیاز به ارامش دارم

بهم بگی علی من           غرق شدی در وجوده من؟           سرم رو بالا بگیرم                          بگم اره عزیزه من

تو دریا های عشق تو      من عاشقی بودم که تو           یه قایقی بهم دادی                          گفتم نمیرم تنهایی

راهو بهم نشون دادی     گفتی اگه تو این مسیر                 خسته نشیو صاف بری                  به قلب لیلی میرسی

عاشق دریا ها میشی            از شوق قلب لیلی ام           یه صب تا شب پارو زدم           به قلب عشقم رسیدم

یهو جلوش زانو زدم              تاپ تاپ قلبه عشقه من             قایقه چوبی رو شکست              افتادم توی دریا ها

تو عشق لیلی غرق شدم            بازم ازم میپرسی تو؟        غرق شدی توی عشق من         که باز برات یه شعر بگم

اشکام بریزه دم به دم           بازم میگم که این قلم                طاقت حسو نداره                بازم میگم که این ورق

توان عشقو نداره         ولی تو بیت اخرم        قشنگ ترین جمله ی من              اوج توان قلمه

                                              دوست دارم لیلی من

عشقم یادته اینو.............

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

لیلی
ساعت1:06---11 آذر 1391
علی عشقم وااااااااااااااااااای آره عزیزم یادمه وای علی عاشقتم عاشقتم ب خدا من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 11 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:10 توسط علی| |